Alle contactgegevens

Indien u uw antwoord niet kan terugvinden in onze Veelgestelde vragen rubriek, dan kan u contact opnemen met één van onderstaande instanties.
Veelgestelde vragen voor Consumenten, klik hier.
Veelgestelde vragen voor Bedrijven, hier hier.

Do Not Call Me vzw (DNCM vzw)
Raketstraat 50, 1130 Brussel

Ondernemingsnummer : BE 0631 775 252
RPR Brussel

Website: www.dncm.be

Economische Inspectie (voor het indienen van een klacht)
SPF Economie Algemene Directie Economische Inspectie
Dienst Meldpunt
Koning Albert II-laan, 16
1000 Brussel

Voor het indienen van klachten, ga naar de website: https://pointdecontact.belgique.be/meldpunt/nl/welkom, kies rubriek "Vervelende telefoontjes"

Centrale Nummer Databank in België vzw
Website: www.centralnumberdatabase.be
Registratie, schrapping, controle van UW oproepnummer: 02 882 19 75

Contacteer ons

Ik wil mijn nummer registreren op de Bel Me Niet Meer lijst

U kunt uw oproepnummer registreren door via het betreffende oproepnummer te bellen naar het nummer 02 882 19 75. Vervolgens volgt u de instructies die u tijdens de oproep worden meegedeeld. Let op, u moet met het oproepnummer bellen dat u wenst te registreren.

De registratie is gratis. De oproep naar het 02 882 19 75 nummer wordt zoals elke nationale oproep door uw operator aangerekend of is in uw telefoonabonnement inbegrepen.

Ik wil controleren of mijn nummer op de Bel Me Niet Meer lijst staat

U kunt controleren of uw oproepnummer op de lijst staat, door via het betreffende oproepnummer te bellen naar het nummer 02 882 19 75. Vervolgens volgt u de instructies die u tijdens de oproep worden meegedeeld. Let op, u moet met het oproepnummer bellen dat u wenst te controleren.

De registratie is gratis. De oproep naar het 02 882 19 75 nummer wordt zoals elke nationale oproep door uw operator aangerekend of is in uw telefoonabonnement inbegrepen.

Ik sta op de Bel Me Niet Meer lijst, maar ik word nog steeds gebeld

Het spijt ons om dit te horen.

Als u nog steeds ongewenste telefoontjes ontvangt, kunt u een klacht indienen bij de Economische Inspectie.

Dit kan:

  • Schriftelijk

    Contactgegevens Economische Inspectie:
    SPF Economie Algemene Directie Economische Inspectie
    Dienst Meldpunt
    Koning Albert II-laan, 16
    1000 Brussel

  • Online

    Meldpunt België kies rubriek "Vervelende telefoontjes"

Ik heb een klacht

Wordt u nog steeds gebeld, dan kan u best een klacht indienen bij de Economische Inspectie.

Dit kan:

  • Schriftelijk

    Contactgegevens Economische Inspectie:
    SPF Economie Algemene Directie Economische Inspectie
    Dienst Meldpunt
    Koning Albert II-laan, 16
    1000 Brussel

  • Online

    Meldpunt België kies rubriek "Vervelende telefoontjes"

Ik wens mijn bedrijf in regel te stellen met de Bel Me Niet Meer wetgeving

Indien u uw bedrijf in regel wenst te stellen met de wetgeving, kan u via onderstaande link uw bedrijf registreren en de Bel Me Niet Meer lijst aankopen. Klik hier om uw account aan te maken.

Ik heb een andere vraag

Indien u uw vraag over de registratie, schrapping of controle van registratie in de Bel Me Niet Meer lijst of over uw oproepnummer of de Centrale Nummer Databank niet in de Veelgestelde vragen rubriek kan terugvinden, kunt u steeds uw vraag aan uw telecomoperator voorleggen. De contactgegevens van uw telecomoperator vindt u op uw factuur of op de website van de operator.

Indien u informatie wenst over de Bel Me Niet Meer lijst kunt u de website www.dncm.be raadplegen.